fredag 6. august 2010

Helg - jippi :)

Endelig helg - kan ikke få sagt hvor deilig det er - det var hardt å begynne på jobb igjen... Så får vi håpe at sommeren har tenkt å vise seg fra sitt beste i helgen da så vi får oss litt sol og sjøliv ;)

Over til kortet som jeg laget etter forrige ukes skisse i Fridays Sketchers - jeg rakk selvsagt ikke bli ferdig i tide :)
Jeg prøvde meg på ett av motivene fra sommer kitet til Magnolia igjen - de er herlige - men synes som nevnt før at de er litt vanskelig å lage kort av de....


Har fargelagt motivet med Copics og brukt distress stormy Sky til å distresse rundt motivet (heter distresse forresten?!).


Tekst stempelet er fra Papirloftet, blomster fra Prima og WOC. Mønsterpapir fra Ladybug & friends og Maja Design.


Vel da skal jeg krype opp i sofaen med litt flere motiver og fargelegge og kose meg med fredagskrimmen ;) har nå ikke flere ferdige motiver etter forrige helgs maraton fargelegging (hi hi)...

Ha en fantastisk helg og tusen takk for besøk og alle hyggelige kommentarer!!

13 kommentarer:

Papirdilla sa...

Synes kortet ditt ble utrolig vakkert, jeg! Nydelig fargelegging som alltid:) Flotte farger og detaljer. Har også noen motiver som jeg synes det er vanskelig å lage kort av. Nå synes det jo absolutt ikke på kortet ditt at du har hatt vanskeligheter......

God helg og kos deg med fargelegging:-)

Klem,
Hanne

Wenche sa...

Et herlig kort, Bente!!! Lekker fargelegging og herlig blåfarge på kortet!! Mange flotte detaljer! Rett og slett vakkert!!

Ha en strålende helg.
Klem Wenche :0)

Jeanette sa...

Nyyydelig kort, Bente! Herlighet så lekkert! Og flott pyntet og satt sammen. Jeg syns du klarer fint å lage kort med Magnolia sommer-kit'et! :) Ha en superfin helg. Håper det blir mye sol og sommer. Klem fra Jeanette.

Kari sa...

Nyyyyydelig kort, synes du har fått brukt stempelet flott jeg! Nydelige ark og så flott malt.

Tror forresten distresse har blitt et gjengs uttrykk i norsk scrapping også, jeg forstår i alle fall godt hva du mener hehe.

Ha en fortsatt fin sommer!
Klem Kari

Trine Pedersen sa...

Ship o hoi for et stilig kort. Så mange lekre detaljer, nydelige farger og motivet er så flott plassert. Herlig!!!!

Ha ei riktig god helg!

Klem, Trine :)

Gro sa...

Nydelig kort, og herlig fargelegging.
God helg :o)

Juls sa...

wow!! this is just stunning! Hugs Juls

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Jeg synes kortet ditt ble kjempefint!
Flott fargelegging!

Riet sa...

So beautiful card Bente,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Anne sa...

Oioi, så flott! :)

Marina sa...

Wow Bente! This is just gorgeous!
I love this cute image and the colours.
Design and details are fantastic.

Hugs,
Marina

Maya sa...

Åhhh så vakkert kort!
Nydelige blåtoner og vakkert malt!
Klem fra Maya

Pinklady 68 sa...

Wow, et nyyydelig maritimt kort Bente!
Så fint dette motivet og lekre blåfarger du har brukt sammen med det hvite:-)
Lekkert!
Ha en fin tirsdag! Klem Laila.

Bloggarkiv

Print